Petra Škvárová

Bakalářská práce

Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje

Marketing satisfaction of users of wooden buildings in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Závěrečná práce s názvem Marketingová spokojenost uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje se zabývá spokojenosti majitelů s dřevostavbou, kteří vlastní dřevostavbu zkolaudovanou od roku 2014 do roku 2024. Otázky v dotazníku byly předem určeny a nemohly se měnit. Dotazník byl rozdělen do čtyř kategorii okruhů otázek, a to na lidé, dřevostavba, zájem a zkušenosti. Díky těmto …více
Abstract:
The final thesis entitled Marketing satisfaction of users of wooden buildings on the territory of the Moravian-Silesian Region deals with the satisfaction of owners who own a wooden building approved from 2014 to 2024. The questions in the questionnaire were predetermined and could not be changed. The questionnaire was divided into four categories of question headings, namely people, timberframe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
  • Oponent: Jan Sebera, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta