Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje – Petra Škvárová
Petra Škvárová
Bakalářská práce
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje
Marketing satisfaction of users of wooden buildings in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Závěrečná práce s názvem Marketingová spokojenost uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje se zabývá spokojenosti majitelů s dřevostavbou, kteří vlastní dřevostavbu zkolaudovanou od roku 2014 do roku 2024. Otázky v dotazníku byly předem určeny a nemohly se měnit. Dotazník byl rozdělen do čtyř kategorii okruhů otázek, a to na lidé, dřevostavba, zájem a zkušenosti. Díky těmto …víceAbstract:
The final thesis entitled Marketing satisfaction of users of wooden buildings on the territory of the Moravian-Silesian Region deals with the satisfaction of owners who own a wooden building approved from 2014 to 2024. The questions in the questionnaire were predetermined and could not be changed. The questionnaire was divided into four categories of question headings, namely people, timberframe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
- Oponent: Jan Sebera, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKVÁROVÁ, Petra. \textit{Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/s3ewnk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaBakalářský studijní program:
Stavby na bázi dřeva
Práce na příbuzné téma
-
Grammar school English teachers of Moravian-Silesian region: What are their own goals and when do they perceive themselves as successful?
Dajana Richterová -
English Speaking Kindergartens in Moravian-Silesian Region
Jana BALEJOVÁ -
The Unemployment of University Graduates in Labour Market in Moravian - Silesian Region
Tereza Vlčková -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji
Pavel Prokop -
Kreditní karty - výhody, nevýhody
Michaela MAŇHALOVÁ -
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
User Issues of Interactive 3D Geovisualizations
Lukáš Herman