Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole – Dagmar TRČKOVÁ
Dagmar TRČKOVÁ
Bakalářská práce
Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole
Didactic attitudes to pupils with mild mental retardation at primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vzdělávání žáka s lehkou mentální retardací na základní škole. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, legislativní rámec integrace, specifika osobnosti žáka s mentální retardací, složky výchovy. Dále charakterizuje didaktické zásady, didaktické metody, formy vyučování a využití didaktických pomůcek. Praktická část se věnuje obsahu základního vzdělávání …víceAbstract:
The bachaleur work is dealing with problems with education of pupil with mild mental retardation in the elementary school. The theoretical part delimits basic terms, legislative terms of integration, personal specifics of the pupil with the mental retardation and education segments. Than it characterizes didactical principles, methods , education forms and use of the didactical teaching aids. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014
Zveřejnit od: 25. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Olga Krejčířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRČKOVÁ, Dagmar. Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Žákyně s lehkou mentální retardací
Petr Zach
Název
Vložil
Vloženo
Práva