Petra Jandová

Bakalářská práce

Zvyšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany

Increasing the satisfaction of the employees of Piestany Airport
Anotace:
Bakalárska práca sa zameriava na analýzu a zvýšenie spokojnosti zamestnancov v spoločnosti Letisko Piešťany, a.s. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti práce sú charakterizované základné pojmy v oblasti riadenia ľudských zdrojov, motivácie, spokojnosti a odmeňovania zamestnancov. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje charakteristiku spoločnosti Letisko …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused into analyses and increase of employee satisfaction in the Piestany Airport company. The work is devided on teoretical and practical part. In the teoretical part of bachelor thesis is characterized general concepts of human resources management, employee satisfaction and employee remuneration. The practical part of bachelor thesis conteins characteristic of Piestany Airport …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Monika Hýblová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jandová, Petra. Zvyšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika