Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku" – Lucie Vlachová
Lucie Vlachová
Bakalářská práce
Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"
Communication Campaign Tečka of the initiative Cesta ven
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vnímání obecné veřejnosti na kampaň "Udělejme tečku" od iniciativy Cesta ven. Zjišťuje, zdali měla očekávaný dopad na společnost a přesvědčila populaci ČR o důležitosti očkování se proti nemoci Covid-19. Teoretická část objasňuje a vymezuje pojmy v oblasti sociálního marketingu, rovněž také pojmy krizová komunikace a dezinformace. V praktické části je …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to map the public's perception of the "Udělejme tečku" campaign from the Cesta ven initiative. Attempts to determine whether it had the expected impact on society and convinced the population of the Czech Republic about the importance of vaccination against Covid-19. The theoretical part clarifies and defines the concepts of social marketing, as well as the concept of crisis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlachová, Lucie. Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku". Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk