Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby – Eva HEŘMANOVÁ
Eva HEŘMANOVÁ
Bakalářská práce
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
Consumers' attitudes in the Field of the Responsible Consumption
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se klade důraz na nákupní chování spotřebitelů, modely chování a oblast odpovědné spotřeby. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením a rozborem dat. Cílem práce je zjistit, jaký mají dnešní spotřebitelé postoj k odpovědné spotřebě, jaké …víceAbstract:
The thesis is focused on the stances of the consumers in the field of the sustainable consumption. The work is divided into two parts the theoretical and the practical one. In the theoretical part there is the emphasis put on the purchase behavior of the consumers, types of behavior and field of the sustainable consumption. In the practical part there is described a public questionnaire survey and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEŘMANOVÁ, Eva. Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
Ondřej ZELENKA -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Vliv temperamentu na nákupní chování
Michaela Červinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva