Marek Zahrádka

Bakalářská práce

Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

Videogame Advertising Analysis With Eye-Tracking Technology
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá …více
Abstract:
This bachelor thesis will deal with the topic of promotion through video games, specifically the use of real brands as usable objects in the game. In the theoretical part, it will discuss more specifically the topics that are related to the connection between these two categories. Specifically, the topic of video games, their brief history, the first use of a video game as a promotional tool, or the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zahrádka, Marek. Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma