Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu – Tereza Dostálová
Tereza Dostálová
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu
The Role of a Teaching Assistant in Improving Classroom Relationship
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Cílem práce je zjistit, jakou má roli asistent pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která popisuje inkluzivní vzdělávání, inkluzi, podpůrná opatření, asistenta pedagoga, třídní klima a vztahy ve třídě. Praktická část se zabývá kvalitativním …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of the teaching assistant in improving the quality of the relationship in the classroom team. The aim of the thesis is to find out what is the role of the teaching assistant in improving the relationship in the classroom collective. The bachelor thesis consists of a theoretical part that describes inclusive education, inclusion, support measures, teaching assistant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dostálová, Tereza. Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání
Andrea Knytlová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Darek Nedbal -
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Daniel ZAHRADNÍK -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání
Jitka Štěpánková