Aleš ŠAMAJ

Bakalářská práce

Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání

Lesson in frame of inclusive education
Anotace:
Vyčleňování handicapovaných dětí z hlavního vzdělávacího proudu je jednou z charakteristik českého vzdělávacího systému, které jdou proti principům inkluzivního vzdělávání. Právě na možnosti a úskalí vzdělávání handicapovaných dětí, bych se v následující práci chtěl zaměřit. Cílem mé práce je popsat a zhodnotit inkluzivní vzdělávání ve vyučovací hodině na vybrané základní škole. V teoretické části …více
Abstract:
One of the characteristics of czech educational system that goes against the principles of inclusive education is that the handicapped children are being excluded from main educational flow. I want to concentrate on possibilities and possible problems in educating handicapped children with the non-handicapped. Main goal of my work is to describe and evaluate inclusive education in lessons on chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠAMAJ, Aleš. Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta