Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných ze dvou rozdílných kultur – Tatiana Solovyeva
Tatiana Solovyeva
Bakalářská práce
Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných ze dvou rozdílných kultur
Impact Assessment of Humor Ad on reaction of selected respondents from two different cultures
Anotace:
Bakalářská práce „Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných zedvou rozdílných kultur“ pojednává o problematice definování humoru a jeho aplikaci v podmínkách odlišných kultur. Zkoumá na základě Modelu pravděpodobné elaborace podlePety, Caccioppo a modelu duálního zprostředkování vliv humoru na reakci respondentů.Podrobněji rozebírá jednotlivé použité humorné motivy v reklamách …víceAbstract:
The bachelor thesis “Impact Assessment of Humor Ad on reaction of selected respondentsfrom two different cultures” deals with the problem of defining humor and its applicationin conditions of different cultures. It explores the influence of humor on respondents'response according to Elaboration Likelihood model by Pety, Caccioppo, and according tothe dual mediation hypothesis model. It discusses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOLOVYEVA, Tatiana. \textit{Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných ze dvou rozdílných kultur}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/s6llmg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
Egor Simanenkov -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
Maryia Bashkardzina -
Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
Daniela Drábková -
La teoría del humor y la traducción del humor audiovisual en el largometraje La Vida de Brian por Los Python
Anna MORALES -
Mezigenerační rozdíly ve smyslu pro humor
Tereza Zapletalová -
Humor dětí předškolního věku
Helena Heinrichová -
Humor a šikana v pracovním prostředí
Adéla Seidelmannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva