Šárka Burkoňová

Bakalářská práce

Branding a rebranding

Branding and rebranding
Anotace:
Bakalářská práce na téma Branding a rebranding se zabývá problematikou budování značek, strategickým řízením značek, oceňováním značek a jejich znovuzavedením na trh. Teoretická část se skládá z literární rešerše, kde je vysvětleno, co si pod pojmem branding představit. Dále se má práce zabývá značkou jako takovou, její identitou, hodnotou a positioningem. Praktická část je zaměřena na změnu loga firmy …více
Abstract:
This Bachelor Thesis named Branding and Rebranding deals with brand building, strategic brand management, brand valuation and their reintroduction to the market. The theoretical part consists of a literature review, which explains what branding actually means. This thesis also deals with the brand itself, its identity, values and positioning. The practical part is aimed at changing the company logo …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses s7b40n s7b40n/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.