Jiří ROZTOČIL
Bakalářská práce
Image vybrané destinace
Image of selected destination
Anotace:
Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery …víceAbstract:
Image and brand are important competitive tools of destination marketing. Destination marketing organization should care about good reputation and strong brand to compete on the market. Bachelor thesis deals with evaluation of the image of the town Plzeň as a tourism destination. Analysis is based on existing knowledge and measurement models and via image comparative analysis of the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZTOČIL, Jiří. Image vybrané destinace. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Tereza Stejskalová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva