Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí – Petr Cejnek
Petr Cejnek
Bakalářská práce
Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
The Digital News Distribution through the Social Networks
Anotace:
Model distribuce zpravodajství prochází neustálým vývojem, na který jeho vydavatelé musejí čím dál rychleji reagovat. Známým tradičním vydavatelstvím, která těžila hlavně ze svého dobrého jména, již nestačí svůj obsah pouze zveřejnit na své titulní straně "Front page" a čekat až se dostaví jeho konzumenti. Nově vzniklé zpravodajské projekty svým úspěchem jasně ukazují, že zpravodajský obsah je třeba …víceAbstract:
The news distribution model is constantly evolving and the publishers have to react on current changes more quickly. Known traditional publishing houses, which benefited main-ly from its reputation, is no longer enough merely to publish its content on its front page - "Front Page" and wait until the audience arrives. Newly established successful news reporting projects clearly shows, that news content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cejnek, Petr. Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Datová analýza diskuze o znečištění plasty na Twitteru
Robert JAWOREK -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Nástroje pro analýzu Big Data se zaměřením na malé a střední podniky
Filip Le -
Big Data v kontextu ochrany osobních údajů v Evropské unii
Rostislava Tománková