Podnikatelský záměr založení nového podnikatelského subjektu – Lukáš Kunovský
Lukáš Kunovský
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr založení nového podnikatelského subjektu
Business Plan the Establishment of New Business Entity
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Podnikatelský záměr založení nového podnikatelského subjektu" je příprava a zpracování podnikatelského plánu, který obsahuje základní informace a výpočty nutné pro hodnocení a realizaci plánovaného záměru. Teoretická část je zaměřena na problematiku zakládání nových podnikatelských subjektů v České republice, strukturu podnikatelského plánu, možnosti financování nových projektů …víceAbstract:
The purpose of the bachelor thesis "Business Plan of Establishment of New Business Entity" is preparation and processing of a business plan, which contains basic information and calculations necessary for the evaluating and implementation of the planned project. The theoretical part is focused on creation of new businesses in the Czech Republic, structure of the business plan, possibilities of financing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kunovský, Lukáš. Podnikatelský záměr založení nového podnikatelského subjektu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová