Zařazení kinestetického učebního stylu do výuky biologie na 2. stupni základních škol. – Bc. Dagmar HOLÁ
Bc. Dagmar HOLÁ
Diplomová práce
Zařazení kinestetického učebního stylu do výuky biologie na 2. stupni základních škol.
The kinesthetic teaching style included into the teaching system of Biology, 2nd grade of elementary schools
Anotace:
Tato diplomová práce plynule navazuje na bakalářskou práci, která měla za cíl navrhnout didaktické hry a zařadit je do výuky s kinestetickým učebním stylem. Tentokrát byla stěžejním úkolem realizace těchto didaktických her a soutěží ve výuce přírodopisu v různých třídách a jejich následné srovnání v rámci opakování. Díky aplikaci didaktických her do výuky a následnému šetření, které bylo provedeno …víceAbstract:
This diploma thesis continuously proceeds in my bachelor thesis which aim was to suggest didactical games and put them into the teaching with kinaesthetic learning style. The main goal of this final thesis is realization of those mentioned educational games and competitions in teaching of natural science in different classes and their subsequent comparison based on the repetitions. Due to application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ilona Kolovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Dagmar. Zařazení kinestetického učebního stylu do výuky biologie na 2. stupni základních škol.. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Tv-Bi
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Kinestetický učební styl na 1. stupni ZŠ
Jitka Chadimová -
Kinestetický učební styl v hodinách německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Ivana Kociánová -
Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka Trbolová -
Kinestetický učební styl ve výuce na 1.stupni základní školy
Andrea Hořejší