Možnosti a využití psychosociální podpory školy pro žáky z ohrožených rodin. Analýza situace na vybraných základních školách v Žatci. – Kamila KADERKOVÁ
Kamila KADERKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti a využití psychosociální podpory školy pro žáky z ohrožených rodin. Analýza situace na vybraných základních školách v Žatci.
Possibilities and usage of psychosocial support provided by schools to pupils from vulnerable families. Analysis of situation at selected Primary schools in Žatec
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo provést analýzu situace možností a využití psychosociální podpory pro žáky z ohrožených rodin na vybraných základních školách. Dále byly stanoveny tři dílčí cíle. Jedním z nich bylo zjistit informace o povědomí o tzv. ohroženém žákovi a pedagogických zkušenostech s tímto dítětem, případně s jeho rodinou. Druhým bylo analyzovat konkrétní možnosti podpory dané školy, jejich využití …víceAbstract:
The main goal of thesis was to analyze possible situations and usage of psychosocial support for students from endangered families in selected elementary schools. Further on there were determined three partial goals. One of them was to find information about a knowledge of so called endangered student and pedagogical experiences with this child, eventually with child's family. Second one was to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADERKOVÁ, Kamila. \textit{Možnosti a využití psychosociální podpory školy pro žáky z ohrožených rodin. Analýza situace na vybraných základních školách v Žatci.}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/sa8ub3/.
Jak správně citovat práci
KADERKOVÁ, Kamila. Možnosti a využití psychosociální podpory školy pro žáky z ohrožených rodin. Analýza situace na vybraných základních školách v Žatci.. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití přístupu zaměřeného na řešení při poradenské práci s třídami základní školy, ohroženými šikanou.
Eliška GRBAVČICOVÁ -
Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně základní školy
Lenka Krumpochová -
Vliv Covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy.
Tomáš Kociňák -
Ohrožené dítě a jeho rodina
Petra Krönerová -
Ohrožené dítě a jeho rodina
Eliška LAKSAROVÁ -
Rodina se zanedbávaným a týraným dítětem
Lenka Mikešová -
Rodina ohrožená alkoholismem v evidenci OSPOD: zkušenosti sociálních pracovnic OSPOD se spoluprací s rodinou
Johana Novotná -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová