Tomáš DIRDA

Bakalářská práce

Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie

Analysis of the city products according to their size category
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza produktů vybraných měst v závislosti na jejich velikostní kategorii. Teoretická část práce se zabývá územní samosprávou v České republice, marketingem měst a obcí a jejich marketingovou strategií. Uvádím zde také některé konkrétní nástroje marketingového mixu měst a obcí s vysvětlením jejich významu a použití. V praktické části se zabývám vybranými produkty měst v …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analysis of the city products according to their size category. The teoretical part of my work deals with the territorial self-government in the Czech Republic, marketing of the cities and villages and their marketing strategies. There is also some specific tools of marketing mix of cities and villages, explaining their meaning and use. In the practical part, we deal with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIRDA, Tomáš. Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma