Analýza učebních úloh v přírodovědě – Ivana MAJERČINOVÁ
Ivana MAJERČINOVÁ
Diplomová práce
Analýza učebních úloh v přírodovědě
Analysis of the learning tasks in primary science
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá analýzou učebních úloh v přírodovědě. Hlavním cílem je stanovení četnosti nejužívanějších typů učebních úloh a jejich zdrojů. Práce je členěna do pěti kapitol, kdy první kapitola nahlíží na smysl a cíl přírodovědy, druhá kapitola se zabývá přírodovědnou gramotností a rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Ve třetí kapitole jsou charakterizovány a klasifikovány …víceAbstract:
The presented work deals with analysis of learning tasks in science. The main objective is to determine the frequency of the most commonly used types of learning tasks and their resources. The thesis is divided into five chapters, the first chapter looks at the meaning and goal of science, the second chapter deals with the scientific literacy and general educational program for primary education. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAJERČINOVÁ, Ivana. Analýza učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přírodovědná pokusná činnost v primární škole a její vliv na přírodovědnou gramotnost.
Ida VONDROVIC -
Přírodovědná gramotnost a její rozvíjení na 1. stupni ZŠ
Hana FOKTOVÁ -
Metoda plasticko-kognitivního stylu pohybu a tvorba inkluzivního souboru ModroDiv
Aneta Klepáčová -
Metody formy a prostředky - Terénní výuka jako specifická vyučovací forma přírodovědných a společenskovědních oborů
Lenka Dohová -
Číselné řady jako logické úlohy v rámci vyučování na druhém stupni základní školy
Kateřina Killianová -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová