Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů – Marie JANÁLOVÁ
Marie JANÁLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů
Analysis of choice telecommunication services O2 Telefonica in face of competition in the czech mobile operators market.
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem použila literaturu, řešící oblast komunikace, konkurence a marketingu služeb. Problematika těchto témat v práci plynule navazuje na praktickou část, která se skládá ze tří oddílů. V úvodu se zabývám tržními podíly a konkurenčním bojem mobilních operátorů. Další část práce je věnována srovnání telekomunikačních služeb z pohledu 4 skupin uživatelů tj. student, rodina, manager …víceAbstract:
In my bachelor thesis I used literature which deals with communication, competition and marketing of service areas. These problems are connected with practical part of my thesis. The practical part has three parts. In the introduction I look at the rivalry of mobile phones operators. The next part deals with telecommunication services comparison, four groups (student, family, manager, senior). In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANÁLOVÁ, Marie. \textit{Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/sb715r/.
Jak správně citovat práci
JANÁLOVÁ, Marie. Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vracovská kabelová televize - možnosti rozvoje stěžejního komunikačního média města Vracov
Petr Fridrich -
Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu
Lenka JELÍNKOVÁ -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Pražská muzikálová scéna po roku 1992 a konkurenčný boj o diváka
Lenka Trvalcová -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová