Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o. – Klára Vašíčková
Klára Vašíčková
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o.
The Improving Marketing Communication Project for Mobilni fyzioterapie s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh projektu na zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o. Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části je popsána teorie korespondující s tématem diplomové práce. Druhá část obsahuje část analytickou a projektovou. V závěru druhé části jsou zhodnoceny výsledky projektu.Abstract:
The objective of this diploma is a project with the aim of marketing communication improvement for a company Mobilní fyzioterapie s.r.o. The thesis consists of two parts - analytic part and project. The knowledge of the theory is implemented in the second part of the thesis. There is an evaluation of project in the end of second part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Klára. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/sbhohu/.
Jak správně citovat práci
Vašíčková, Klára. Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková