Bc. Jan Fojtášek

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company for expansion into territorial new markets
Anotace:
Cílem této práce je vypracovat marketingový plán pro vstup společnosti DbF na slovenský trh. Jedná se o společnost Designed by Fojtášek, která se zabývá výrobou ručně šitých produktů ze zbytkový odřezků kůže, na kterou již byla stejným autorem vypracována Bakalářská práce. Na začátku teoretické části je popsán marketing a mezinárodní marketing obecně. V další kapitole je rozebrána situační analýza …více
Abstract:
The aim of this work is to develop a marketing plan for the entry of DbF into the Slovak market. This is a company Designed by Fojtášek, which deals with the production of hand-sewn products from residual leather scraps, for which a bachelor's thesis has already been prepared by the same author. The next chapter discusses the situational analysis, which is followed by a section that describes the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing