Michaela Prochásková

Bakalářská práce

Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level

Abstract:
Teoretická část práce popisuje specifické aspekty jazyka reklamy a anglické syntaxe. Praktická část analyzuje reklamní slogany na kosmetické výrobky v ženských časopisech z hlediska jejich syntaktické struktury. Slogany byly rozděleny do několika hlavních skupin a byl vyhodnocen jejich výskyt. Bylo zjištěno, že nejčastěji se vyskytují slogany v rozkazovací větě.
Abstract:
The theoretical part describes the specific aspects of the language of advertising and the English syntax. The practical part analyzes cosmetic slogans in women´s magazines in terms of their syntactic structure. Slogans were divided into several major groups and it is determined which types occur the most frequently and why. It was found out that the most frequent language utterances that occur among …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prochásková, Michaela. Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická