Petra Novotná

Bakalářská práce

Marketingový plán pro nově vznikající módní značku

Marketing plan for an emerging fashion brand
Anotace:
Práce se zabývá vytvořením marketingového plánu pro nově vznikající módní značku. Je rozdělena do tří častí. První část je teoretická a obsahuje potřebné informace k úspěšnému vytvoření marketingového plánu. Obsahuje hlavně poznatky z tématu situačních analýz, marketingové strategie a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na využití těchto teoretických znalostí v praxi, což znamená vytvoření …více
Abstract:
The thesis deals with the creation of a marketing plan for an emerging fashion brand. It is divided into three parts. The first part is theoretical and contains the necessary information to successfully create a marketing plan. It contains mainly knowledge on the topic of situational analysis, marketing strategy and marketing mix. The second part focuses on the application of this theoretical knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON