Styling odevov a doplnkov a imidž produktov – Bc. Anna Porubcová
Bc. Anna Porubcová
Diplomová práce
Styling odevov a doplnkov a imidž produktov
Styling of Clothes, Accessories and Product Image
Anotace:
Práca sa vo svojej teórii zaoberá hľadaním miesta módneho stylingu v módnom marketingu, marketingovej komunikácii a budovaní značky. Sústredí sa na imidž produktov, ktorý je sledovaný aj výskumom v praktickej časti. Skúmaným objektom sú dve súpravy šperkov jednej značky. Výskum sa zameriava na identifikáciu postojov ku produktom. Využíva na to metódu sémantického diferenciálu. Projektová časť obsahuje …víceAbstract:
Theoretical part of the thesis concerns about finding the background of fashion styling in fashion marketing, marketing communication and brand building. It concentrates on the image of products, which are the objects of research in practical part. These objects are two collections of jewelry made by chosen brand. The research focuses on the identification of attitudes to products. It uses the method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Porubcová, Anna. Styling odevov a doplnkov a imidž produktov. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Styl vědeckých textů humanitních oborů
Denisa Dvořáková -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Styl řízení a výkonnost zaměstnanců
Petr Hejduk -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Vizuální styl Laboratoře servisních systémů FI MUNI
Juraj Vavrík -
Dramatický styl Viktora Dyka na českých jevištích (Případ Zmoudření Dona Quijota)
Aleš Kolařík -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská