Ilona Náhlovská

Bakalářská práce

Marketingové řízení služeb společnosti Transcentrum bus, s. r. o.

Marketing management of the services of TRANSCENTRUM bus, Ltd
Anotace:
V této bakalářské práci se věnuji tématu marketingové řízení služeb v konkrétní společnosti. Práce definuje základní pojmy vztahující se k marketingovému řízení služeb i pojmy, které s problematikou úzce souvisejí. Dále práce pokračuje analýzou současného stavu společnosti, analýzou trhu a analýzou marketingových nástrojů. Poté práce postoupí k výzkumu spokojenosti zákazníků s jednou ze služeb společnosti …více
Abstract:
This piece of work is about marketing management of a specific service company. It defines basic concepts related to the marketing management of services and further concepts which are associated with it. Then the work continues with an analysis of current market and financial situation of the company, a market analysis and an analysis of marketing tools. After that there comes a customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Náhlovská, Ilona. Marketingové řízení služeb společnosti Transcentrum bus, s. r. o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků