Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y – Ing. Denis Drexler
Ing. Denis Drexler
Disertační práce
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
The influence of visual stimulus at the point of sale to the consumers´ attention from generation Y
Anotace:
DREXLER, Denis. Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y. Brno, 2017. Disertační práce. Mendelova univerzita v Brně, Provoz-ně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu.Disertační práce se zaměřuje na oblast in-store komunikace, jejího vnímání a vizuální pozornosti v rámci jednotlivých prvků místa prodeje. Cílem práce je po-souzení vlivu vybraných vizuálních …víceAbstract:
DREXLER, Denis. The influence of visual stimulus at the point of sale to the consu-mers´ attention from generation Y. Brno, 2017. Disertation thesis. Mendel Uni-versity in Brno, Faculty of Business and Economics, Department of Marketing and Trade. The dissertation focuses on the area of in-store communication, its perception and visual attention within the elements of the point of sale. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Regionální značky v Plzeňském kraji pohledem spotřebitele
Lenka Zajícová -
Značky původu a kvality v regionu Střední Morava pohledem spotřebitele
Anna Tomášková -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
Anastasiia Donchenko