Marketingový mix vybraného B2B podniku – Eliška Kollertová
Eliška Kollertová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného B2B podniku
Marketing Mix of the Selected B2B Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného podniku působícího v segmentu B2B. Cílem této práce je doporučit dílčí úpravy marketingové strategie vybraného B2B podniku na základě analýzy jeho marketingového mixu a následné komparace s konkurencí. Úvodní část práce představuje teoretická východiska marketingového řízení v B2B prostředí, přičemž vychází z odborné literatury …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected company operating in the B2B segment. The aim of this thesis is to recommend partial adjustments to the marketing strategy of the selected B2B company based on an analysis of its marketing mix and a subsequent comparison with competitors. The introductory part of the thesis outlines the theoretical foundations of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kollertová, Eliška. Marketingový mix vybraného B2B podniku. Pardubice, 2025. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace
Marian Cieślar -
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Jiří Doubrava -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová