Eliška Kollertová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného B2B podniku

Marketing Mix of the Selected B2B Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného podniku působícího v segmentu B2B. Cílem této práce je doporučit dílčí úpravy marketingové strategie vybraného B2B podniku na základě analýzy jeho marketingového mixu a následné komparace s konkurencí. Úvodní část práce představuje teoretická východiska marketingového řízení v B2B prostředí, přičemž vychází z odborné literatury …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected company operating in the B2B segment. The aim of this thesis is to recommend partial adjustments to the marketing strategy of the selected B2B company based on an analysis of its marketing mix and a subsequent comparison with competitors. The introductory part of the thesis outlines the theoretical foundations of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kollertová, Eliška. Marketingový mix vybraného B2B podniku. Pardubice, 2025. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku