Sestavení komunikačního plánu pro vybraný subjekt – Bc. Jan ULLMANN
Bc. Jan ULLMANN
Diplomová práce
Sestavení komunikačního plánu pro vybraný subjekt
Creation of communitation plan for a chosen organisation
Anotace:
Předložená práce je zaměřená na sestavení komunikačního plánu pro vybraný subjekt, Fakultu ekonomickou Západočeské univerzity v Plzni. V práci byl zpracován teoretický úvod do marketingu ve školství, komunikačního plánování a chování zákazníků. Následně byla provedena detailní analýza konkurenčního prostředí vybraného subjektu a jeho srovnání s vybranými konkurenčními subjekty. Dále byl provedený výzkum …víceAbstract:
The present work is focused on compiling a communication plan for the selected subject, Faculty of Economics, University of West Bohemia in Pilsen. This thesis elaborates on a theoretical introduction to marketing in education, communication planning and customer behavior. Subsequently, a detailed analysis of the competitive environment of the selected subject and its comparison with selected competing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULLMANN, Jan. Sestavení komunikačního plánu pro vybraný subjekt. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Komunikační plán pro sociální sítě zvoleného subjektu
Bilal Helmi Saleh -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Komunikační plán pro vybraný e-shop
Hana Šťastná -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Aneta Urbanová -
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Petra Myslikovjanová