Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s. r. o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost – Bc. Vilém NOVOTNÝ
Bc. Vilém NOVOTNÝ
Bakalářská práce
Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s. r. o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost
The Sell and Marketing Activities Analysis of Company Čerpací stanice Kelčice s. r. o. and its Influence to its Competitive Strengths
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o prodejních a marketingových aktivitách v konkrétní české firmě. Dále zde popisuji jejich celkový vliv na firemní konkurenceschopnost. V první části je rozbor relevantních teoretických pramenů. V druhé části je analytické zpra-cování daných aktivit v konkrétní firmě, kde je navíc Čerpací stanice Kelčice s. r. o. před-stavena a kde jsou uvedena doporučení pro tuto společnost …víceAbstract:
This bachelor task is about sales and marketing activities in a particular czech company. Further I described the influence of sales and marketing activities on company{\crq}s competi-tive strength. In the first part are analyzed relevant theoretical sources. In the second part is the analytical elaboration of existing activities in a concrete company, the company is in-troduced, some recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
1595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Vilém. \textit{Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s. r. o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/se143n/.
Jak správně citovat práci
NOVOTNÝ, Vilém. Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s. r. o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence čerpací stanice
Lukáš Louda -
Porovnání konkurenceschopnosti vybraných čerpacích stanic
Martin Šatánek -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb
Dino Šplíchal