Proměny prekonceptů přírodovědných pojmů žáků mladšího školního věku – Simona KUNSTOVÁ
Simona KUNSTOVÁ
Diplomová práce
Proměny prekonceptů přírodovědných pojmů žáků mladšího školního věku
Alternations of preconcepts of natural science terms for pupils of early school age
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku prekonceptů u žáků mladšího školního věku. V teoretické části jsou uvedeny stěžejní teoretické poznatky týkající se procesu učení, prekonceptů, žákova pojetí učiva, konstruktivismu a konstruktivistické výuky, období mladšího školního věku a přírodovědného vzdělávání na 1. stupni základní školy. Součástí empirické části je kvantitativní výzkum, který diagnostikuje …víceAbstract:
The Diploma Thesis is focused on the matter of preconcepts of natural science terms for pupils of early school age. In the theoretical part are listed the core theoretical knowledge concerning the process of learning, the preconcepts, pupil's conception of curriculum, constructivism and constructivist teaching, period early school age and natural science education in primary school. Part of the empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUNSTOVÁ, Simona. Proměny prekonceptů přírodovědných pojmů žáků mladšího školního věku. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Únikové hry ve výuce na 1. stupni ZŠ
Michaela Houšťová -
Metodické materiály pro přírodovědné vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Pavlína Kuželová -
Život na středověkých hradech ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na oblast Berounska
Petra Posová -
Přírodovědné vzdělávání na 1. stupni ZŠ při distanční výuce v době pandemie Covid-19
Michaela BAUDYŠOVÁ -
Využití projektové výuky v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Magdaléna WOJATSCHKE -
Lesní pedagogika a její aplikace v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Veronika ŠROTKOVÁ -
Účinnost aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na primárním stupni základních škol
Anna HLINŠŤÁKOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková
Název
Vložil
Vloženo
Práva