Využití aktivizujících metod ve výuce – Bc. Markéta KUFOVÁ
Bc. Markéta KUFOVÁ
Diplomová práce
Využití aktivizujících metod ve výuce
The Usage of Activity Methods in the Instruction
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku aktivizujících výukových metod. V teoretické části své práce věnuji pozornost jak charakteristice, tak klasifikaci výukových metod. Definuji klíčové pojmy a jednotlivé typy výukových metod. Aktivizující metody popisuji a zaznamenávám jak výhody, tak i nevýhody daných metod. U vybraných aktivizujících metod se zaměřuji na jejich typické znaky, nároky na provedení …víceAbstract:
This thesis is focused on the issue of activating teaching methodes. The theoretical part is focused on characteristics and classification of teaching methods. Key terms and various types of teaching methods are defined. Activating methods are described and both advantages and disadvantages of these methods are listed. With selected activating methods the focus is put on their typical sings, realization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUFOVÁ, Markéta. Využití aktivizujících metod ve výuce. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství Biologie - Geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Pavla Grygarová -
Aktivizující metody v propojení s klíčovými kompetencemi v hodinách literární výchovy
Tereza Mezuliáníková -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Hry a činnosti na letním táboře zaměřené na spolupráci mladších a starších dětí
Šárka Matyášová -
Hry dětí v mateřské škole
Eva ŠRUBAŘOVÁ