Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu – Bc. Marie Medlíková
Bc. Marie Medlíková
Diplomová práce
Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu
Online Marketing Communication of Town Jičín in Relation to Tourism
Anotace:
Práce se zabývá vytvořením online komunikační strategie a návrhem komunikačního plánu města Jičína jako destinace cestovního ruchu, mj. podporující spolupráci s podnikatelskou sférou. Teoretická část nejprve pojednává o problematice cestovního ruchu a marketingu destinací. Na to navazuje teorie online marketingových komunikací spolu se zaměřeným na současné trendy, včetně možností online marketingu …víceAbstract:
The main goal of this paper is to propose an online communication strategy and design a communication plan for the town Jičín as a tourist destination, besides other things sup-porting cooperation with the business community. The theoretical part first deals with the issue of tourism and marketing of destinations. This is followed by the theory of online marketing communications, focusing on current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEDLÍKOVÁ, Marie. \textit{Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/sel6c3/.
Jak správně citovat práci
Medlíková, Marie. Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel