Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o. – Bc. Michaela MUTINOVÁ
Bc. Michaela MUTINOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.
Project of database marketing implementation in Alca plast Ltd. Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o., zabývající se výrobou sanitární techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Analytická část …víceAbstract:
This master thesis aims to design a database marketing implementation project in Alca plast Ltd. Company, which specialises in the manufacture sanitary techniques. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a company database to address the right customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5941
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUTINOVÁ, Michaela. Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Aktuální metody tvorby datových skladů
Daniel Rykala -
Data mining na dátach Kickstarter
Mária Sadecká