Uvedení Fabie nové generace na trh Velké Británie – Josef Frátrik
Josef Frátrik
Diplomová práce
Uvedení Fabie nové generace na trh Velké Británie
LAUNCHING OF THE NEW GENERATION FABIA ON THE MARKET OF UNITED KINGDOM
Anotace:
Cílem této práce je analýza míry adaptace Fabie nové generace při uvedení na trh Velké Británie. V teoretické části práce pojednává o uvedení nového produktu, dále se věnuje nástrojům marketingového mixu a životnímu cyklu produktu a značky. V praktické části se diplomová práce zabývá analýzou vozů kategorie A0 na trhu Velké Británie a analýzou míry adaptace Fabie nové generace při uvedení na trh. Závěr …víceAbstract:
The aim of this study is to analyze the degree of adaptation of new-generation Fabia when placed on the UK market. The theoretical part deals with the introduction of a new product, the tools of the marketing mix and product and brand life cycle. The practical part of the thesis analyzes the A0 category cars on the UK market and evaluates the analysis of the adaptation rate of the new Fabia when launched …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva