Jan Turek

Bakalářská práce

Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

Event Marketing in the Field of Cultural Events Especially after the Pandemic Crisis
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové …více
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on analysis of the marketing communication of a chosen festival in the Hodonín region. The aim of the thesis is to propose a solution, which will ensure an effective run of the event next year, focusing on the improvement of marketing communication and the increase of its visitor numbers. The thesis is divided into two parts. Theoretical part is focused on literature review …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Lejsal

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Turek, Jan. Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku