Zuzana Kawuloková

Bakalářská práce

Měření spokojenosti účastníků mezinárodní konference eBF

Evaluation of Participant Satisfaction with International eBF Conference
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá oblast event marketingu jako nového nástroje marketingové komunikace, kde jsou emoce velmi účinný způsob, jak přimět zákazníka, aby se identifikoval s určitou značkou či produktem. Teoretická část je věnována typologii eventů a možnostem, jak navrhnout koncept událostí tak, aby se docílilo jedinečnosti a úspěchu. V praktické části se zaměřuje na analýzu jednotlivých kritérií …více
Abstract:
This bachelor thesis explores event marketing as a new marketing communication tool, where emotions are a very effective way to get the customer to identify with a particular brand or product. The theoretical part is devoted to a typology of events and ways of de-signing the concept of an event in order to achieve uniqueness and success. The practical part focuses on an analysis of the criteria which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kawuloková, Zuzana. Měření spokojenosti účastníků mezinárodní konference eBF. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.