Využití televizního vysílání při vzdělávání dospělých – Petra PENKOVOVÁ
Petra PENKOVOVÁ
Bakalářská práce
Využití televizního vysílání při vzdělávání dospělých
TV Programme in Education of Adults
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vzděláváním dospělých prostřednictvím televizního vysílání. Konkrétně je zaměřena na to, zda je tato forma vzdělávání využívána a pro diváky přínosná. Základem je vysílání vzdělávacích pořadů České televize. Výzkum práce je zaměřen na zjištění názorů diváků na vzdělávání prostřednictvím televizního vysílání. Výzkumný problém je deskriptivní, použitou metodou je dotazník …víceAbstract:
This thesis deals with TV programme in education of adults. Specifically it is focusing if this form of education is used and beneficial for the TV viewers. It is based on broadcast educational programs of Czech Television. The research of this thesis is aimed at identifying the views of viewers in education through television. The research issue is descriptive, the questionnaire method is used.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Zveřejnit od: 6. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PENKOVOVÁ, Petra. Využití televizního vysílání při vzdělávání dospělých. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní didaktické techniky ve vzdělávání dospělých
Markéta Votavová -
Androdidaktické aspekty vzdělávání dospělých. Využití techniky mentálního mapování ve vzdělávání dospělých.
Tereza Vacínová -
Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých
Tomáš Damborský -
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
Pavel Radda -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
Bariéry dospělých v zájmovém vzdělávání
Tereza Božičevičová -
Tvořivost ve volném čase dospělých (na příkladě vybrané výtvarné techniky)
Marta Svobodová -
Didaktická technika ve vzdělávání dospělých
Tomáš Raždík