Dítě se specifickými poruchami učení v rodině – Lenka NOVÁKOVÁ
Lenka NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Dítě se specifickými poruchami učení v rodině
Child with specific learning disabilities in the family
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu "Dítě se specifickými poruchami učení v rodině" a zaměřuje se na rodinné kontexty specifických poruch učení. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký dopad mají specifické poruchy učení u dítěte na fungování rodiny, jak rodina ovlivňuje úspěšnost dítěte a jak se rodina vypořádává s problémy takto postiženého dítěte. V teoretické části jsou definovány základní pojmy …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the topic "Child with specific learning disabilities" (SLD) and is focused on the family contexts of SLD. The aim of the thesis is to determine how SLD influence the family, how the family influence success rate of the child and how the family deals with problems of such disabled child. In the theoretical part are defined basic concepts related to the topic. It describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016
Zveřejnit od: 18. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Lenka. Dítě se specifickými poruchami učení v rodině. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Individuální vzdělávací plán žáka pro žáky se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností, vzdělávací potřeby a kompenzační pomůcky
Ilona Ivaškovičová -
Individuální vzdělávací plány u dětí se specifickými poruchami učení na ZŠ
Dominika Müllerová -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl
Název
Vložil
Vloženo
Práva