Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE – Bc. Lenka Šuláková
Bc. Lenka Šuláková
Diplomová práce
Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE
The reception of gender-stereotypical advertisement by the students of UPCE
Anotace:
Práce se zaměřuje na to, jak je u studentů a studentek KSV UPCE vnímána genderově stereotypní reklama a sexismus na příkladu 10 vybraných reklam. Pomocí 8 případových studií práce poukazuje na to, jak se vnímání mění podle sociodemografických a sociopolitických charakteristik - jako je pohlaví, věk, lokální a etnická příslušnost, příjmová kategorie a ideologie.Abstract:
This thesis aim´s for how perceive students KSV UPCE gender-stereotypical advertisement and sexism for example of 10 choice advertisement. The thesis point out trought 8 case studies how changes the reception according to sex, age, local, ethnic and entry classification and ideology.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: Mgr. Petr Pabian, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šuláková, Lenka. Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace mezd v České republice podle vybraných charakteristik
Dominika Strumienská -
Účtování a vykazování leasingu podle ČÚS a IFRS 16 ve vybrané obchodní korporaci
Tereza MATIÁŠOVÁ -
Sexismus v kontextu genderově podmíněného sexuálního násilí
Magdaléna Hrdinová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Sexismus z pohledu současného feminismu
Tereza HANUSKOVÁ -
Genderové stereotypy v české reklamě
Tereza Bílá