Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR – Mgr. Karel PAVLÍK
Mgr. Karel PAVLÍK
Diplomová práce
Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR
Promotion activities of consumer organisations in the Czech Republic
Anotace:
Spotřebitelské organizace nejsou v České republice ve srovnání se zahraničím příliš známé. Tato práce se na základě teoretických východisek zabývá propagačními nejvýznamnějších subjektů z řad spotřebitelských organizací. Z provedené analýzy vyplývá, že spotřebitelské organizace své aktivity příliš efektivně nepropagují, což dokazuje i jejich nízká známost mezi širokou veřejností. Ke zlepšení tohoto …víceAbstract:
Czech consumer organizations aren{\crq}t as well-known as it is usual in other countries. This thesis deals with the promotion activities of the most important consumer organizations based on theoretical outlets. From all performed analyses it is obvious, that Czech consumer organizations don{\crq}t promote their activities effectively. This can be proven be their low general knowledge amongst public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍK, Karel. Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková -
Marketing v neziskovém sektoru
Lukáš Šroub