Mgr. Karel PAVLÍK

Diplomová práce

Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR

Promotion activities of consumer organisations in the Czech Republic
Anotace:
Spotřebitelské organizace nejsou v České republice ve srovnání se zahraničím příliš známé. Tato práce se na základě teoretických východisek zabývá propagačními nejvýznamnějších subjektů z řad spotřebitelských organizací. Z provedené analýzy vyplývá, že spotřebitelské organizace své aktivity příliš efektivně nepropagují, což dokazuje i jejich nízká známost mezi širokou veřejností. Ke zlepšení tohoto …více
Abstract:
Czech consumer organizations aren{\crq}t as well-known as it is usual in other countries. This thesis deals with the promotion activities of the most important consumer organizations based on theoretical outlets. From all performed analyses it is obvious, that Czech consumer organizations don{\crq}t promote their activities effectively. This can be proven be their low general knowledge amongst public …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 2783

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÍK, Karel. Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce