Adaptace začínajícího učitele na školní prostředí – Ing. Slavomíra ZBRANKOVÁ
Ing. Slavomíra ZBRANKOVÁ
Bakalářská práce
Adaptace začínajícího učitele na školní prostředí
Adaptation of a Teacher Beginner to the School Environment
Anotace:
Bakalářská práce měla za cíl sledovat adaptaci začínajících učitelů ve školním pro-středí. Začínající učitel je označení pro člověka vyučujícího ve škole v prvních letech po ukončení studia. V každé krajině se za začínajícího učitele považuje absolvent vysoko-školského studia do jednoho až tří let. Délka začínající fáze se může v každé krajině měnit. Začínající učitel potřebuje během své adaptace dostatečnou …víceAbstract:
The bachelor's thesis is aimedat the adaptation of teachers beginners to the school environment. A teacher beginneris a person whote achkat school for the first few years after fi-nishing thein studies. The graduate of university studies has considered to be the teacher beginner from one to threey ears. The lenit of adapation phase can change in each country. For the adaptation to the school environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZBRANKOVÁ, Slavomíra. Adaptace začínajícího učitele na školní prostředí. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence začínajících učitelů k realizaci environmentální výchovy na 2. stupni ZŠ
Markéta LOLKOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Kompetence učitele primární školy
Renáta RUMPOVÁ -
Kompetence pedagogů v mateřských školách a míra jejich naplňování ve vztahu k délce profesní praxe
Jitka Dolívková -
Kompetence začínajícího pedagoga v MŠ
Dagmar DUŠKOVÁ -
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek