Nová firemní kultura po sloučení společností – Ing. Jiří Zelinka
Ing. Jiří Zelinka
Diplomová práce
Nová firemní kultura po sloučení společností
New corporate culture after merger
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a hodnocením projektu zavádění společné firemní kultury po sloučení společností. Práce rovněž shrnuje teoretické poznatky z oblasti firemní kultury a popisuje průběh sloučení společností Český Telecom, a.s. a Eurotel Praha, spol. s r.o. a následné převzetí společností Telefónica O2 Czech republic. V návaznosti na analýzu zpětné vazby práce předkládá doporučení …víceAbstract:
The thesis characterizes and evaluates process of implementation of new corporate culture after company merger. The thesis includes general knowledge about corporate culture and describes history of merger of Český Telecom, a.s., Eurotel Praha, spol. s r.o. and Telefónica O2 Czech republic. The thesis analyzes feedback from employees and presents recommendations for Telefónica O2 Czech republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelinka, Jiří. Nová firemní kultura po sloučení společností. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Personalistika a řízení lidských zdrojů ve firmě Telefonika O2 Czech Republic, a.s.
Alena Prešnajderová -
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Lukáš Havlena -
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh
Helena PISKOŘOVÁ -
Motivace obchodních zástupců ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
David Petrov -
Porovnání společností Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a Deutsche Telecom A.G.
Zuzana Hykyšová -
Sociální klima a podniková kultura společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
Eva Jeřábková