Telemarketing and online sales promotions of Allianz products – Radka KALUSOVÁ
Radka KALUSOVÁ
Bakalářská práce
Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Abstract:
This bachelor thesis deals with telemarketing and its practical use during selling of products and services. In my thesis I would like to demonstrate that direct marketing plays an important role in the search of new distributional channels and in acquiring new opportunities for sales. I introduced the illustration of principles of telemarketing in the example of the company Allianz Direct. This method …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
19533
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALUSOVÁ, Radka. Telemarketing and online sales promotions of Allianz products. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová -
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Vítězslava Podařilová