Chování spotřebitele při nákupu piv z minipivovarů ve vybraném regionu – Lucie Valovičová
Lucie Valovičová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele při nákupu piv z minipivovarů ve vybraném regionu
Consumer Behavior When Purchasing Beers from Microbreweries in Chosen Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu piv z minipivovarů ve vybraném regionu. Cílem této práce je identifikace chování spotřebitele a spotřebitelských preferencí při nákupu piv z českých minipivovarů a na základě zjištění formulovat doporučení pro provozovatele minipivovarů. Literární rešerše definuje základní pojmy týkající se pivovarnictví a minipivovarů, vybraného regionu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behavior when purchasing beers from microbreweries in a selected region. The aim of this thesis is to identify consumer behavior and preferences when purchasing beers from Czech microbreweries and to formulate recommendations for microbrewery operators based on the findings. The literature review defines basic concepts related to the brewing industry and microbreweries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Oponent: Bohuslav Ježek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spacial Factors of Craft Breweries Business Performance
Kristýna Sůvová -
Autenticita jako klíčový nástroj řemeslných pivovarů při utváření své identity
Veronika Nováková -
Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY
Zuzana Horáková -
Automatizace mini pivovaru
Kryštof Vaníček -
Podnikatelský plán na založení minipivovaru
Gabriela Malíčková -
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Filip Bártek -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru
Tomáš Navrátil -
Efektivní řízení minipivovaru
Martin Pejsar
Název
Vložil
Vloženo
Práva