Bc. Kateřina KORČÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.

Marketing communication of travel agency IC TOUR, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zpracovaná na téma {\clq}Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. Hlavním důvodem této práce je zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na cestovní ruch. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace cestovní kanceláře. Vlastní marketingový …více
Abstract:
The theme of this bachelor work is {\clq}Marketing communication of travel agency IC TOUR, Ltd.``. The main reason of this work is the need to improve the present marketing commu-nications. In theoretic part I described knowledge about problematic of marketing commu-nications in travel movement area. In practical part I decribed marketing communication in travel agency. Marketing research I realised …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10517

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KORČÁKOVÁ, Kateřina. Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2029

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace