Marketingová strategie při založení nové pobočky – Martin Šolc
Martin Šolc
Bakalářská práce
Marketingová strategie při založení nové pobočky
Marketing strategy when setting up a new branch
Anotace:
Cílem práce je zpracovat marketingový návrh na rozšíření stávajících služeb, po předchozí analýze výchozí situace zvoleného podniku.Abstract:
The main goal is to develop a marketing proposal for the expansion of existing services, after a previous analysis of the initial situation of the selected company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šolc, Martin. Marketingová strategie při založení nové pobočky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingové strategie ve vybraném podniku
Nikola Hovorková -
Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity
Martin JODAS -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy RAMIS Tábor spol. s.r.o.
Markéta Staňková -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Vytvoření krizové matice pro vybranou společnost
Daniela Janíková -
Analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy Asokno s. r. o.
Petra Suchanová -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková