Prostředí jako determinanta aktivit ve volném čase dospívajících – Bc. Pavlína TESÁRKOVÁ
Bc. Pavlína TESÁRKOVÁ
Diplomová práce
Prostředí jako determinanta aktivit ve volném čase dospívajících
Environment as a determining factor in adolescents' free time
Anotace:
Práce je zaměřena na volný čas dospívajících a prostředí jako jeho hlavní determinantu. Je to lokální prostředí města a venkova, nebo mikroprostředí rodiny, co ovlivňuje způsoby trávení volného času mládeže? Město a venkov se přibližují v mnoha směrech. Hlavním cílem práce je ukázat také na zmenšující se rozdíly v různých oblastech týkajících se volného času a rodinu a jednotlivé stránky rodinného …víceAbstract:
This thesis is focused on the way adolescents spend their free time and the environment as its main determiner. Is the way of spending free time determined mainly by the urban/rural environment or by the family environment? Town and country come near each other in many ways. The main objective of the thesis is point at the decreasing differences in various areas concerning free time, as well as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2008
Identifikátor:
1009143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESÁRKOVÁ, Pavlína. Prostředí jako determinanta aktivit ve volném čase dospívajících. Brno, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 03. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Smetí Intuitivní volba a postupná selekce, společností odmítnutých předmětů každodenní potřeby, které ztratily svou původní funkci. Cíl je posunout jej z kontextu odpadu do oblasti s estetickou hodnotou artefaktu. Sběr použitých věcí a jejich následnou úpravu můžeme považovat za typ tvůrčí činnosti s výsledným efektivním návratem předmětů do života. Proces sběru a následnou selekci hmatatelných objektů nepovažuji na počátku za články určité sbírky. Nicméně soubor nahromaděných předmětů vyňatých z běžného užívání, může později zístakat hodnotu stejným způsobem, jako sbírka a to proto, že jednotlivé kusy sice nic neznamenají, ale svůj význam nabývají teprve seskupením a utříděním v kolekci. Další vrstvou objektů je jejich minulost, předešlí vlastníci, uživatelé a jejich vztahy a prostředí. Každá jednotlivá věc je nositelem příběhů.
Eva NOVÁKOVÁ -
Komparace současného pohřbu v městském a venkovském prostředí. Na příkladu Brna a Ratíškovic
Anna Pilařová -
Registra obecního shromáždění, odkladů a obnovování městské rady a cechmistrů 1579 - 1633
Ivana Wlasaková -
Občanská participace na správě a rozvoji měst a obcí
Ladislav Čech -
Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech
Pavla Kinczerová -
Volnočasové aktivity ve městě a na venkově
Kateřina Hermochová -
Volnočasové aktivity dětí ve venkovském okolí Kladna
Tereza Najmanová -
Volnočasové aktivity dětí na prvním stupni základních škol
Nikola Karatsiolisová