Nora SCHOŘOVSKÁ

Bakalářská práce

Event marketing a plán pro konkrétní marketingové zadání

Event marketing and a plan for specific proposal
Anotace:
Bakalářská práce se na základě odborné literatury zabývá vysvětlením pojmů marketing, event marketing a popisuje partnerství měst, sdružení Marcousis a AMFAI (Association de Marcoussis en Faveur des Amitiés Internationales). Tyto poznatky tvoří teoretický úvod do daného tématu a následně jsou využity v praktické části této práce, kde je vytvořen event marketingový projekt v podobě výměnného pobytu …více
Abstract:
This Bachelor thesis explains the concept of marketing and event marketing based on literature and describes town-twinning, the Marcoussis Association and AMFAI.(Association de Marcoussis en Faveur des Amitiés Internationales). The theoretical introduction of the topic is followed by the practical part of this thesis, where an event marketing project is created in the form of an exchange stay. In this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHOŘOVSKÁ, Nora. Event marketing a plán pro konkrétní marketingové zadání. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/