Event marketing a plán pro konkrétní marketingové zadání – Nora SCHOŘOVSKÁ
Nora SCHOŘOVSKÁ
Bakalářská práce
Event marketing a plán pro konkrétní marketingové zadání
Event marketing and a plan for specific proposal
Anotace:
Bakalářská práce se na základě odborné literatury zabývá vysvětlením pojmů marketing, event marketing a popisuje partnerství měst, sdružení Marcousis a AMFAI (Association de Marcoussis en Faveur des Amitiés Internationales). Tyto poznatky tvoří teoretický úvod do daného tématu a následně jsou využity v praktické části této práce, kde je vytvořen event marketingový projekt v podobě výměnného pobytu …víceAbstract:
This Bachelor thesis explains the concept of marketing and event marketing based on literature and describes town-twinning, the Marcoussis Association and AMFAI.(Association de Marcoussis en Faveur des Amitiés Internationales). The theoretical introduction of the topic is followed by the practical part of this thesis, where an event marketing project is created in the form of an exchange stay. In this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHOŘOVSKÁ, Nora. Event marketing a plán pro konkrétní marketingové zadání. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE ČESKO-NĚMECKÉ AKCE V RÁMCI SPOLUPRÁCE PARTNERSKÝCH MĚST PÍSEK A DEGGENDORF
Monika BÍLÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu