Environmentální aspekty společenské odpovědnosti vybrané firmy – Bc. Aneta Pelánová
Bc. Aneta Pelánová
Diplomová práce
Environmentální aspekty společenské odpovědnosti vybrané firmy
Environmental aspects of social responsibility of a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem společenské odpovědnosti firem (CSR). Cílem práce je charakterizovat možnosti využití konceptu CSR při řešení environmentálních problémů a dokumentovat možnosti integrace hospodářských a environmentálních cílů v rámci strategie a řízení firmy. V literární rešerši je vymezen koncept CSR a současné podmínky pro jeho implementaci, dále následuje postup pro zavedení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the current topic of corporate social responsibility (CSR). The aim of the thesis is to characterize the possibilities of using the concept of CSR in solving environmental problems and illustrate opportunities of integration of economic and environmental targets in the scope of corporate strategy and management. The literary research defines the concept of CSR and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Simona Miškolci, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELÁNOVÁ, Aneta. \textit{Environmentální aspekty společenské odpovědnosti vybrané firmy}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/snqq74/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić