Neverbální komunikace ve vyučovacím procesu na 1. stupni ZŠ. – Pavlína URADNÍČKOVÁ
Pavlína URADNÍČKOVÁ
Diplomová práce
Neverbální komunikace ve vyučovacím procesu na 1. stupni ZŠ.
Nonverbal communication in learning process at primary school.
Anotace:
Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část shrnuje všeobecné poznatky o neverbální komunikaci. Praktická část popisuje neverbální chování vyučujících během vyučovacího procesu, sleduje rozdíly řeči těla mezi vyučujícími ženami a muži, určuje nejčastější chyby v jejich projevu a dokládá seznam doporučení, jak chyby odstranit. Odborné poznatky byly následně na základě metody …víceAbstract:
The diploma thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part summarizes the general knowledge of nonverbal communication. The practical part describes the non-verbal conduct of primary school teachers during the teaching process, observes the differences in body language among female and male teachers, identifies the most common mistakes in the teacher´s conduct, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URADNÍČKOVÁ, Pavlína. Neverbální komunikace ve vyučovacím procesu na 1. stupni ZŠ.. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Paralingvální a extralingvální prostředky ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Martina VEJŠICKÁ -
Verbální, paralingvální a extralingvální prostředky persvaze a získávání užívané v pořadu 168 hodin
Veronika GAJDOŠOVÁ -
Mimoslovní prostředky ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Martina VEJŠICKÁ -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Neverbální komunikace zobrazující psychiku Raskolnikova v díle Zločin a trest
Martin Jurnečka -
Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ
Lucie BUCHTOVÁ -
Mimika a její role v komunikaci mezi učitelem a dítětem v prostředí mateřské školy
Hana BURDOVÁ -
Mimika lidské tváře
Alexander Melicher
Název
Vložil
Vloženo
Práva