Didaktická transformace tématu Dimenze vesmíru – Jakub KOPÁČEK
Jakub KOPÁČEK
Bakalářská práce
Didaktická transformace tématu Dimenze vesmíru
Didactic transformation of the topic Dimensions of the universe
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem didaktické transformace na téma dimenze vesmíru a ověřením tohoto návrhu ve výuce na základní škole. K ověření hypotéz jsem využil metodu hloubkového rozhovoru s vyučujícím. Didaktická transformace byla aplikována v šesté třídě základní školy ve výuce zeměpisu. Z výsledků vyplývá, že didaktická transformace vedla k osvojení učiva na vyšší úrovni, než je pouhé zapamatování …víceAbstract:
This thesis deals with the proposal of a didactic transformation on the topic of the dimension of the Universe and the verification of this proposal in elementary school teaching. To verify the hypotheses, I used the method of an in-depth interview with the teacher. The didactic transformation was applied in the sixth grade of elementary school in the teaching of geography. The results show that the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Kuberská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPÁČEK, Jakub. Didaktická transformace tématu Dimenze vesmíru. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie se zaměřením na vzdělávání / Geografie se zaměřením na vzdělávání (maior) + Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ
Tereza OSOBOVÁ -
Kritická místa v tematickém celku "Biosféra"
Martina ŘEPKOVÁ -
Kritická místa v kurikulu Občanského a společenskovědního základu na gymnáziích
Andreas ZACHARIADIS -
Vytvoření a ověření výukového modulu na překonání kritických míst tematického celku Půda ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza OSOBOVÁ -
Analýza tematického celku ptáci ve výuce biologie
Eva ZICHOVÁ -
Návrh, tvorba a ověření didaktické pomůcky k výuce tematického celku "zeměpisné souřadnice" na druhém stupni ZŠ
Tomáš KUNÍK -
Didaktická transformace vybraného učiva tematického celku vesmír pro vyučování geografie na ZŠ
Anna BRADNOVÁ -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová